24 Mayıs 2016 Salı

NOTE-BB Concealer 02

Herkese Merhaba

Son zamanlarda adını çok duyduğum ve merak ettiğim Note BB Concealer.Bu kadar merak edince bir denemek istedim bende yeni çıkmış galiba yani çıkalı uzun bir süre olmadı.Cosmetıcada indirimdeydi bende hemen denemek ve sizlere yorumlamak istedim.Bendekinin numarası 02.Değişik bir ürün içinden ilaçlardan çıkan prospektüs gibi bir şey çıktı,nasıl kullanılacağı falan yazıyor orada yazanlardan bahsedeyim.

-İçeriğindeki buğday özü ve yoğun E vitamini göz çevresini koruma altına almaya yardımcı olur.
-Üzüm ve turunç kabuğu özleri göz çevresindeki cilt lekelerinin görünümünü azaltmaya yardımcı olur.
-E vitamini mineraller bakımından zenginliği ile cildi serbest radikallere karşı korur.
-Ayçiçek yağı ile cilt tonunu düzenleyerek cildin doğal bir ışıltı kazanmasına yardımcı olur.
-Göz çevresini pürüzsüzleştirerek genç görünüm sağlar.
-SPF 15 koruma faktörü bulunur.
-Dermotolojik olarak test edilmiştir.
-Paraben içermez.
-Tüm göz çevresi için uygundur.


Baya temiz ve güzel bir ürün gibi duruyor spf 15 içermesi oldukça iyi.Ben ilk kullandığımda bilerek sabitlemedimki çizgilerime vs. dolma yapıcak mı net bir şekilde görebilmek için.çizgilerime hiç dolma yapmadı direk sabitleniyor,ama biraz göz çevremi kuruttu sanki.Dolma yapmaması süper ama azıcık kuruttuğu için kuru ciltliler çok memnun kalırmı bilemedim.Belki iyice nemlendirdikten sonra uygulamak daha iyi olur.Kapatıcılığı aşırı yüksek değil bence orta seviyede resimdede damarımdan anlıyabilirsiniz ne kadar kapattığını,ama günlük bir kapatıcı için bence yeterli seviyede.


Note ürünlerini beğeniyorum blogumu yeni açtığımda ilk yazım note'un lıpglossuydu onuda buradan
okuyabilirsiniz.Yapısı çok yoğun değil göz çevrenizde kalıp gibi durup sizi rahatsız etmiyor.Sabitlemeyede gerek yok dolma yapmıyor.Kalıcılığını arttırmak için sabitleyebilirsiniz.Azıcık bir ürün tüm göz çevresine yeterli oluyor.En sevdiğim yanı başlığı oldu buz gibi,ürün sıkmadanda göz çevrenizi rahatlatmak için uygulayabilirsiniz.Öyle çiceksi parfüm gibi bir kokusu yok,hatta hiç kokusu yok.10 ml bir ürün ama az almak yettiği için epey gider diye düşünüyorum.17.90 tl aldım sık sık indirime giren bir marka indirimde denenebilir.Siz kullandınızmı?Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

8 yorum:

  1. Ben aldım ama kuru gözaltlarımla hic anlasamadı hemen arkadasıma verdim malesef sevemedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ayni dertten sevmedim bir cok ozelligi guzel ama zaten kuru goz altlarimi iyice kuruttu :/

      Sil
  2. Bende seviyorum note ürünlerini ama bir tek bunu aynı sorundan dolayı sevemedim :)

    YanıtlaSil
  3. ambalaj ve renk harikaymış😍

    YanıtlaSil
  4. Başlığı ilgimi çekti.Tester'dan bir bakayım ben buna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altınız çok kuru değilse bir bakın😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...