29 Mayıs 2016 Pazar

Loreal Skin Perfection-Göz Çevresi Kremi

Herkese Merhaba


Bu  gün çok severek kullandığım Loreal Skin Perfection isimli göz çevresi kreminden bahsedicem.Cildim kuru olduğu gibi göz çevremde kuru genelde göz çevresi kremleri kırışıklık için falan oluyor ama tabiki ben o yüzden kullanmıyorum daha çok kuruluğumu gidersin nem versin istediğim için kullanıyorum.Lorealin bu ürününü pek çok kez görmüştüm en son cosmetica'da indirim vardı 19.99tl düşmüştü bende bir denemek istedim.


3-4 aydır kullanıyorum ama öyle her gün düzenli kullandığım bişi değil.Göz çevremin ihtiyacı olduğunu hissedersem ya da bir kaç gün üst üste çok kez göz altı kapatıcısı uyguladıysam nem vermesi için uyguluyorum.Birazda üründen bahsedeyim.
Tüp formda bir ürün 35 ml açıldıktan sonra 12 ay ömrü olduğu yazıyor.Pembe turuncu gibi bir ambalajı var,normal bir krem kıvamında öyle katı yada çok sıvı değil normal.İçinde sanki tanecikler var ve göz çevrenize sürdüğünüde beyaz olmuyor teninizin rengini alıyor,herhangi bir kapatıcılık özelli yok göz çevrenizi daha aydınlık gösteriyor güzel bir nem veriyor.
Öyle çok yoğun nemli bir ürün değil ama verdiği nem benim göz çevreme yetti.Değişik bir kokusu var ama öyle rahatsız edici değil,en azından beni rahatsız etmedi.Koyu halkaları kapatır diyor ama öyle bir etkisi yok ben göremedim sadece güzel bir aydınlık veriyor ve güzel bir nem.


Severek kullanıyorum verdiği nemi yeterli buluyorum ama tabi ki herkesin göz çevresi ve kuruluğu farklı ben memnunum ama başka bir kuru göz altında nasıl olur bilmiyorum.Loreal markasını bir çok kozmetik yerinde bulabilrsiniz cosmeticada çok güzel indirimlere giriyor bakabilirsiniz.Cosmecitanın linkinide bırakıcam göz atmak isterseniz TIK TIK.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

Hoşçakalınn

11 yorum:

  1. Göz çevresinde milya oluşumuna neden olmadıysa alınabilir :) Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim :) olmadi herhangi bir sorun yaşamiyorum tabi her göz cevresi bir olmuyor :)

      Sil
  2. Ben böyle nem bombası yaratacak bir ürün arıyorum göz altlarım için ama henüz bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu ürünün nemini yeterli buldum.Ama sizin icin yeterli olurmu bilemedim

      Sil
    2. Kiehls avakodulu göz kremini denediniz mi? Benim aklım suan onda onu almayı düsünüyorum nem bombası diyorlar ama :/

      Sil
  3. Bu ürünü aldım ama çok da kullanmıyorum açıkçası.. Kokusunu pek sevemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz kokusu var sizi rahatsiz etti demekki :/

      Sil
  4. Kozmetik Depom  Çok iyi bir ürün ve yazı eline sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...