20 Mayıs 2016 Cuma

Flormar Loose Powder-Toz Pudrası

Herkese Merhabalar

Daha öncede bir pudra yazısında bulunmuştum hatta onuda merak ederseniz buradan okuyabilirsiniz.Ama ondan daha çok sevdiğim bir pudrayla karşılaştım.Flormarın her ürününü olmasa'da bir çok ürününü çok beğeniyorum kamuflaj paletindende bahsetmiştim flormarın onuda buradan okuyabilirsiniz.Gelelim pudramıza Flormar Loose Powder isimli pudrası.Bendekinin rengi Sılver Sand.

Tam olarak toz bir pudra istiyordum,stay matte pudrası sıkıştırılmış olduğu için toz halde değildi.Aslında toz pudra istememin sebebi'de şu pişirme yöntemi denilen yöntemde göz altlarımı sabitlemeyi merak ediyordum.Sırf bu yüzden diyebiliriz.Ama iyi ki almışım kesinlikle beyaz rengine aldırmayın dağıttığınızda eser bile kalmıyor gayet güzel sabitleniyor.Asla göz altlarımı kurutmadı cildim gibi göz altlarımda oldukça kuru hatta daha önceki yazımda olan pudranın kuruttuğunu söylemiştim bu kesinlikle hiç kurutmadı en çok şaşırdığım nokta o oldu diyebilirim :)Yapısı incecik toz olduğu için doğal olarak çok tozutuyor ama bu tip pudralar daha ince yapıda oldukları için ciltte ağırlık yapmıyor ve daha iyi sabitleniyor.

Çok iyi sabitliyor kesinlikle ürün çizgilerime dolmadı hemde hiç ve göz çevremi hiç kurutmadı,T bölgemde yağlanma gibi bir problemim yok ama olsaydı çok işe yarıycağını düşünüyorum.O kadar beğendim anlıycağınız.Söylemeden edemiyceğim kokusu bir harika bayıldım.İçinde pudrayı uygulamak için şirin bir sünger var.Ben başka bir fırça ile uyğuluyorum.


Ürünü flormar mağazalarında bulabilirsiniz ben indirimden 14.99tl aldım bence oldukça iyi bir fiyatı var.Toz bir pudra istiyorsanız bir bakın bence.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

4 yorum:

  1. Son yazindaki pudra linkinden buraya geldim ki iyiki gelmisim,su siralar pudra arastirmalari yapiyorum.bunu da degerlendirmeye aliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bende bundan aldim ama sanki icinde sim var 😣😣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah allah ben kac aydir kullaniyorum ama sim falan göremedim 😯

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...