18 Mayıs 2016 Çarşamba

Eklips-Yüz Temizleme Fırçası


Herkese Merhabalar 
 Eklipsin fırçalarının güzelliğini ve uygun fiyatlı oluşunu sanırım herkes biliyor.Çok ucuza çokta güzel fırçalar alabiliyoruz.Ama bu fırçası beni hayal kırıklığına uğrattı,yüz fırçaları son dönemde çok kullanılır oldu.Yüzdeki makyajı çıkartırken yüz fırçalarından yardım alınıyor.Bende eklipsinkini görünce uygunduda fiyatı bir denemek istedim keşke istemeseymişim :) Yüz fırçası diyince yumuşak kıllar bekliyor insan,elimle kıllarını ellediğimde yumuşaktı hoşuma gitti ama cildime bir sürdüm o yumuşaklıktan eser yoktu.


İnanılmaz sert geldi kesinlikle yüz için uygun bir fırça değil,cildime biraz değdirdikten sonra hemen bıraktım çok sert geldi.Acıtıyor sanki,aslında üzüldüm güzel bir ürün bekliyordum.Küçükte yüz için baya uygun boyutta,ama sertti keşke biraz daha yumuşak kılları olsaydı kullanırdım uzun saplı falan kullanımı kolay çünkü.




Bir çok kullananı var benim yüzümü acaba bu kadar hassas diye düşünüyorum ne yazık ki ben hiç beğenemedim.Gratisten 5.90tl almıştım bir bakıp deneyebilirsiniz belki sizler beğenirsiniz.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.


Hoşçakalın :)

8 yorum:

  1. Blog dünyasına hoşgeldiniz. Bloğunuza GFC eklerseniz sizi takip etme şansımız olur. Sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum,sizde bloguma hoşgeldiniz ekleyecegim tesekkürler :)

      Sil
  2. Merhabalar,
    Güle güle kullanın diyeceğim ama sert fırça ise gerçekten yüzde rahat olmaz. Hele benim cildim hassas, kıpkırmızı olurum. Hayırlı olsun bloğunuz, bol takipçiniz olsun, bana gelmişsiniz çok sevindim, sizi hemen takibe alıyorum, yeni yayınları merakla bekleyeceğim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Malesef kullanamiyacagim bir umut almistim ama.iyi dilekleriniz icin cok tesekkur ederim sizinde bol takipciniz olsun sevgiler :)

      Sil
  3. Sanırım manuel olarak kullanılabilen fırçalardan sadece the body shop'un fırçasına güvenebilirim. Zaten hassas ciltlere fırça iyi gelmiyor, olabildigince kaçınıyorum.
    Emeginize saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the body shopı hiç denemedim,maalesef hassas cilde hiç iyi gelmiyormuş anlamış oldum :( teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Ben de bu tip çok fazla fırça görmüştüm ama hiçbirine güvenemedim :/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...