23 Nisan 2016 Cumartesi

Yves Rocher - Yatıştırıcı Ve Ferahlatıcı Sprey

Herkese Merhaba

Havaların ısınmasıyla beraber,sıcaklarda en çok bizi rahatlatan ferahlatan şeyleri tercih
ediyoruz.Yaklaşık 1 ay kadar önce Yves Rocher'a uğradım indirimde bir çok ürün vardı,bende kuru ve hassas ciltler için olan kısma doğru yöneldim.Yves Rocher'ın yüz spreyleri oldukça popüler bende yatıştırıcı ferahlatıcı spreyini gördüm ve bir denemek istedim.
 Ürün bildiğiniz su gibi,arkasında yazan:Cildi ferahlatır,canlandırır ve yatıştırır.Gün boyunca dilediğiniz sıklıkta yüzünüze sıkarak uygulayınız.Parfüm renklendirici ve paraben içermez.Arkasında yazanlar bu şekilde,ambalajına gelicek olursak 150 ml şeffaf bir ambalaja sahip şeffaf oluşu bence iyi çünkü içerisinde ne kadar kaldığını görebiliyorsunuz.


Aynı zamanda makyaj sabitleyici olarak'da kullanılabiliyor bir kaç kez kullandım ama çok iyi bir sabitleyici olduğunu söyliyemem fakat harika bir ferahlık veriyor.Hiç kokusu yok,cildimi yağlandırmadı ve yapış yapış bir his bırakmadı yazın çantaya at çık bir ürün.Gün içinde istendiği kadar uygulanabilir diyor fakat ben sadece evden çıkmadan bir kez sıkıyorum tüm yüzüme gün içinde o kadar çok sıkmak iyi değil diye düşünüyorum.%30 indirimden 18 tl gibi bir fiyata aldım normal fiyatını hatırlamıyorum.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

Hoşçakalın

4 yorum:

  1. bu ürün kullanmadığım ve mreak ettiğim bir üründü. fazla yoruma da rastlamadım. yapışkan his bırakmaması ve kokusuz olması güzelmiş, termal su niyetine kullanılır mı acaba... elinize sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben termal su gibi kullaniyorum acikcasi tesekkur ederim :)

      Sil
  2. Ben birçok yerde gördüm bu ürünü ve ilk fırsatta alacağım bir ürün.. çok güzelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten guzel indirimde bir firsat verilebilir 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...