17 Nisan 2016 Pazar

The Balm-Put A Lid On İt

Herkese Merhaba

Bu gün kozmetikte en sevdiğim markalardan biri olan the balm'dan aldığım bir far bazından bahsetmek istiyorum.
Put a lıd on ıt isimli far bazı:ilk defa bir far bazı kullandım ve favorim oldu diyebilirim,göz kapağımda yağlanma gibi bir problem yok benim bu ürünü almamdaki amaç kullanmış olduğum farın daha uzun süre göz kapağımda tutmak,kalıcılığını arttırmak ve ambalajdaki rengi daha rahat alabilmek için kullanıyorum :)
Ve bayılarak kullanıyorum!Üründen azıcık almanız iki göz kapağınıza'da yeterli gelicektir aşağıdaki resimde'de görebilirsiniz çok az bir miktarda aldığım ve göz kapaklarıma fazlasıyla yetti.Hiç renk vermiyor şeffaf bir ürün göz kapağınızdaki rengi falan eşitlemiyor öyle bir özelliği yok,ama gün boyu sürmüş olduğunuz farı resmen göz kapaklarınıza yapıştırıyor diyebilirim o kadar iyi bir ürün.Azıcık ambalajından bahsedeyim minik tüp'de bir ürün küçük ama baya bereketli çünkü az öncede dediğim gibi azıcık almak yeterli oluyor,krem gibi bir kıvamı var.Göz kapağında yapış yapış yada kötü bir his bırakmıyor,yedirdiğiniz gibi gidiyor sanki hiç bir his vermiyor.


Birkaç tane farım vardı ve sürdüğümde ambalajdaki rengin aynısını vermiyordu bende bu ürünü keşfedince ürünü sürüp daha sonra farın asıl rengini rahatlıkla elde edebildim.Sabah sürdüğümde akşam ben çıkarana kadar göz kapaklarımda kalıyor gün içinde uçup gitmiyor yada azalmıyor ilk sürdüğüm şekilde duruyor.Ürün uzun süre farı gözde tutuyor, farın rengini gayet güzel bir şekilde veriyor bir far bazından daha fazla ne beklenir'ki beklentiyi güzel bir şekilde karşılıyor :)

The balm markası bildiğiniz gibi sadece gratis'lerde var ben indirimde 35 tl gibi bir fiyata almıştım yanlış hatırlamıyorsam,indirimde kaçırılmaması gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum tabi ihtiyacınız varsa :) indirimsiz fiyatını bilmiyorum the balm ürünleri biraz pahalı ama indirimde gayet makul fiyatlara düşebiliyor.


                                                 
     Hoşçakalın :)


7 yorum:

  1. İndirimde elim çok gitti fakat yorumlarını araştırmadığım için almakta kararsızdım sanırım indirim zamanı ilk alacağım ürün belli oldu yazı için teşekkürlerr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım tavsiye ederim ben çok memnunum :)

      Sil
  2. Uzun süre dayanan, fiyatı hak eden bir ürün.. Ben kesinlikle indirimdeyken alınmasından yanayım.. Lakin yazarın dediği gibi çok az miktar kullanmak yetiyor bu yüzden ürünün ömrü uzun :) Farlar daha iyi görünüyor bunu sürdüğüm zaman..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyiki almisim diyorum indirimsiz pahali ama indirimde gene daha iyi 😊

      Sil
    2. Büyük indirimlerde 25 TL oluyor

      Sil
    3. Ben 35 tl'ye indirimden almistim ama evet bazen dahada dusuyor ☺

      Sil
    4. Yine iyi.. Ben 40 TL iken alacaktım ama arkadaşım hediye etti ☺️

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...