22 Nisan 2016 Cuma

Siyah Nokta Bandı

Herkese Merhaba


Hepimizin sorunu haline gelmiş bir çok yöntemle kurtulmaya çalıştığımız siyah noktalar için güzel bir çözüm buldum.Sizinlede paylaşmak istedim :) Genelde siyah nokta burun kenarları çene bölgesi gibi yerlerde olur benimde burun kenarlarımda var.
Bir çok yöntem gördüm şırıngayla yapılan maske ile yapılan vs. ama hiç birini uygulamadım.Siyah nokta bantlarını çok duyuyordum kullanan kişilerin yorumları'da olumlu yöndeydi bir denemek istedim ama aklımda herhangi bir marka yoktu.

Watsons'a normal alışverişe gittiğimde kasanın yakınında Beauty Formulas isimli hem burun kenarları hemde çene için olan bantları gördüm,fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 7.99tl gibi bir şeydi bende alıp bir şans vermek istedim burun için olanı aldım.Ve iyi ki o şansı vermişim çünkü çok beğendim.İçerisinde altı tane burun bandı var beyaz renkte görselde'de görebilirsiniz,büyük bir ambalajı yok tek kötü yanı içinde az olması bence.


Kullanım şekli:Yüzünüzde krem losyon ya da makyaj kalıntısı olmadığından emin olun.Burnunuzun çevresini iyice ıslatın yanı su ile,bant kuru cilde yapışmaz.Bandı o şeffaf yerden ayırın ve burnunuza yapıştırıp elleriniz yardım ile iyice derinize yapıştırın.10-15 dakika bekletin,bant kuruduğunda katılaşıyor,kuruduktan sonra yavaşça kenarlardan başlayıp ortaya doğru gelecek şekilde soyun.
Soyduktan sonra bandı ışığa tutun ve siyah noktalarınızı görüceksiniz ben çok beğendim gerçekten güzel temizliyor,başarılı bir ürün çene için olanınıda merak ediyorum.Burun için olanı severek kullanıyorum işe yarıyor bence,hatta bu 3.kutum indirimler'de dahada uyguna gelir herhalde bi şans verilebilir.Siyah noktalarınızdan şikayetciyseniz umarım yazım sizlere yararlı olmuştur :)

Hoşçakalınn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...