12 Nisan 2016 Salı

Maybelline Color Show Far

Herkese Merhaba


Bugün maybelline color show farlarından 34 Lustrous Beıge rengini sizlerle paylaşacağım :) Ben bu seriyi çok sevdim renk çeşitliliği oldukça bol her renk var ve çok güzel duruyorlar öteki farlara'da bakmayı düşünüyorum.

Ürünün ambalajı yukarıda'da gördüğünüz gibi oldukça güzel ama gri yerleri baya çizikti aldığımda'da bu şekildeydi ve çok çiziliyor.



Ben rengini çok beğendim watsonsa gittiğimde günlük kullanabileceğim bir far arıyordum maybelline'nin farlarının metini daha öncede duymuştum ve bir bakmak istedim,renkleri çok beğendim ama günlük kullanım için bunun daha uygun bir renk olucağını düşündüm.

Simli bir far,çok tozutmayan,hemen rengini veren kahvemsi bir bej.Tek başına kullanılabilir tam sür çık bir far o yüzden oldukça'da pratik.
Pigmentasyonu oldukça iyi, kolaylıkla karıştırılıp ,dağıta biliyorum,fırçanızı ıslatıpta uygulayabilirsiniz veya bir far bazıylada uygulayabilirsiniz yada hiç birini yapmadan bile uygulayıp çok güzel bir sonuç elde edebilirsiniz.

Ürünü Maybelline standı olan yerlerde bulabilirsiniz.Ben watsons'dan almıştım indirimdemiydi değilmiydi hiç bilmiyorum 13.99 tl'ye aldım :)Bu tonlarda bir far arıyorsanız bir şans verebilirsiniz.



                                       Hoşçakalınnn

2 yorum:

  1. Bu farlar çok çok başarılı.. Mağazada kolumda denemiştim henüz satın almadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle cok iyiler en kisa zamanda alin derim 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...