1 Nisan 2016 Cuma

Loreal True Match Concealer

Selam Arkadaşlar

Bugün son birkaç aydır severek günlük makyajımda kullandığım  kapatıcıdan(concealar)bahsedeceğim.Ama öncelikle şunu belirtmek isterimki öyle aşırı bi göz altı problemim yok yani normal bi seviyede rahatsız edici bi morluğum yok. Gelelim kapatıcımıza;Loreal true match bendeki rengi 04 beige.Genelde kapatıcılarda en büyük şikayetimiz çizgilere dolması bu üründe hiç dolmuyo diyemem ama normal bi kapatıcıda %30 doluyorsa bunda %10 falan doluyor neredeyse yok denilcek kadar az ama
bir pudrayla sabitlediğinizde o %10luk oranda ortadan kalkıyor :)Bendeki sonuç bu yönde oldu,kullanan bazı kişilerde çizgilere hafif dolma olmuş zaten hiç dolmuyor demiyorum ama sabitlerseniz bir pudra ile dolma ortadan kalkıyor.
Kapatıcılığı oldukça iyi ortadan yükseye doğru diyebiliriz, çok güzel bir örtücülüğe sahip göz altınızda ağırlık yapan bi ürün değil.Gün içinde hiç bi sorun yaşamıyorum sabah sürüyorum akşam çıkarana kadar sıkıntısız bir şekilde kalıyor.Ben parmaklarımla uyguluyorum süngerlede uyguladım ama iki sonuçtanda eşit şekilde memnun kaldım.




Ürünün renk çeşitliği oldukça fazla,nokta kadar alıp tüm göz altıma yayıyorum günlük bir makyaj için bana yetiyor, öyle bol sürmeye gerek bile kalmıyor. Sünger bir aplikatöre sahip,küçük bir ambalajı var ama içi baya bereketli bol ürün var uzun süre gidiyor.Ben oldukça memnunum umarım denersiniz ve sizlerde benim kadar memnun kalırsınız yorumlarınızı bekliyorum :).


Watsons,Gratislerde bulabilirsiniz,normal fiyati 32,90tl ama indirimde 18,90-16,90 tl kadar düşebiliyor.          

                                                            Hoşçakalın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...