13 Nisan 2016 Çarşamba

Loreal Lumı Magique Baz

Herkese Merhaba


Bu gün hala beğenip beğenmemekte kararsız olduğum bir üründen bahsedeceğim önce ürünü ve ambalajını biraz anlatmak istiyorum :)Loreal Lumı Magique Baz
Makyajın altına sürülebilen, aynı zamanda fondötenle'de karıştırılabilen  yada kullandığınız nemlendiriciyle'de karıştırıp sürebiliceğiniz ışıltılı ama kesinlikle simsiz makyaj bazının ambalajı aşağıda'da gördüğünüz gibi ince ve zarif. 

Ayrıca pompalı olması miktarını belirlemek için çok iyi oluyor.Ürünün kokusu var fakat rahatsız edici değil.Öyle buram buram bir kokuda değil çok gelmiyor bile.

Işıltısı güzel ama yoğun değil tam günlük kullanıma uygun,varla yok arası duran sıvı yapıda bir aydınlatıcı baz.Başta'da söylediğim gibi sevip sevmemekte kararsızım derken ilk uyguladığımda cildim çokta hassas olduğundan sivilce yapmıştı o günden sonrada kullanmaya korktum.Fakat çok özenerek ve merak ederek aldığım için tekrar denemek istedim ve bu sefer sadece elmacık kemiklerimin üstüne sürdüm 1-2 gün bu şekilde denedim ve hiç bir sorun olmadı ama tüm yüzüme sürdüğümde sivilceye sebep olmuştu bu duruma ne kadar şaşırsam'da ışıltısı oldukça hafif hatta baya az diyebiliriz çok fazla aydınlatıcı olarak değil'de cildin daha canlı görünmesi için sürülebilir.

Loreal markası bir çok kozmetik mağazasında satılıyor, ben cosmetica'dan almıştım indirimdeydi yanlış hatırlamıyorsam 30 tl gibi bir fiyata aldım indirimsiz fiyatı'da 40 tl civarlarında hafif günlük bir baz arıyorsanız bir bakın bence :)
   

                                                      Hoşçakalınnn

4 yorum:

  1. Gündüz makyajımı yaparken iki şekilde kullanıyorum.. Ya fondötenime karıştırıyorum ya da makyaj öncesi yüzümde aydınlık durmasını istediğim yerlere az az sürüyorum.. Bittikçe alacağım bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sivilce yapti ne yazik ki :/

      Sil
    2. Az miktarda fondötene karıştırıp kullan canım, yine sivilce çıkarsa kullanma bence

      Sil
    3. Fondöten kullanmiyorum ki hayatim anca ozel gunlerde nadiren kullaniyorum ama denerim 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...