24 Mart 2016 Perşembe

NOTE Cosmeticten Long Wearıng lıpgloss

 Selam arkadaşlar

Bugün sizlerle NOTE Cosmeticten Long Wearıng lıpglosslarından 10 Coral sun isimli rengini inceliycez.Hiç lıpgloss insanı değilimdir rüzgarda falan saçlarımız dudağımıza yapışır
oyüzden hiç sevmem.Diğer bir sevmeme nedenim ise lıpglosslar genelde parlaklık yada sim verir ambalajında görünen rengi vermez.Diye düşünürken karşıma note markasının bu lıpglossları çıktı.


 Note sevdiğim bi kozmetik markası hem uygun hemde güzel ürünleri olan bi marka.Gelelim
 lıpglossumuza;hayatımda ilk defa ambalajdaki rengi veren bi lıpgloss gördüm bendekinin  rengi daha çok şeftali turunculuk bulunduran çok güzel bir renk günlük kullanımada oldukça uygun.
 Yukarıda görüldüğü gibi turuncumsu bi renge sahip.Yapısı sürerken çok rahat sürelmeyen bir ruj çünkü lıpglosslar ıslak olduğu için hemen kayar ve çok  kolay sürülür.Ama bu ürün okadarda kolay sürülmüyo helede dudağınız çok kuruysa azıcık nemlendirip  sürün bence.Dudağınıza sürdüğünüzde ambalajdaki aynı rengi dudağınızdada görebilirsiniz  bu yüzden oldukça sevdim.Tabikide öyle çok kalıcı bi ruj değil bişiler yiyip içtiğinizde   çıkabilicek bir ürün ama gün içerisinde tazeleyebilirsiniz büyük bir ambalajı yok çantanizda çok yer kaplamayacaktır.Ben watsons indirimden 9.90 TL almıştım fiyat olarakta çok uygun.Yapış yapış yapan dudağı ağırlaştıran bir ürün değil. Fırçası ne çok kalın nede çok ince normal bi dudağa sahip herkes rahatlıkla sürebilir ben fırçayı sevdim.

Benim düşüncelerim bu şekilde tavsiye ederim hem uygun hem güzel bir lıpgloss arıyorsanız bi bakabilirisiz.


                                                       Hoşçakalın :)

4 yorum:

  1. Blogunuz tam anlamiyla harika, bizzat urunleri bende kullandim cok aciklayici olmus..
    Basarilar... Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Blogunuza bayildimm mukemmel olmuss😊👏

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...