26 Mart 2016 Cumartesi

Mary Lou Manizer-The Balm

Selam Arkadaşlar


Bugün sizlere the balm markasına ait bi aydınlatıcıdan bahsedicem.Aslında hepizin bildiği son dönemde oldukça popüler olan makyajın vazgeçilmezi haline gelen aydınlatıcı denilince ilk akla gelen ürün tabikii;Mary lou bol ışıltılı ama oldukça hafif sarı alt tonlu bir hıghlıghter. Makyajda çok kaçırıldığında güneşe çıkmış vampire benzeyebiliriz o yüzden dozunu iyi ayarlamak oldukça önemli.Bu her aydınlatıcı için geçerli yada çok terlemiş gibi de görüne bilirsiniz.Saydığım bu şeyler her aydınlatıcı fazla kaçırıldığında başımıza gelebilecek sorunlardan biri.
Aydınlatıcılar, yüzümüzün ön plana çıkarmak istediğimiz bölgelerine uyguladığımız sedefli ya da simli, ışığı yansıtan likit, krem yada pudra formda ürünlerdir.Genel olarak makyajlarda elmacık kemiği,burun ucu,dudak üstü,kaş altı gibi bölgelere uygulanır.Ve tabi ki göz pınarlarınada sürünebilen bir ürün.Ben en çok göz pınarlarıma sürmeyi seviyorum mary lou hafif simli ama oldukça güzel aydınlık veren az öncede dediğim gibi sarı alt tonlu bir aydınlatıcı.


Sürümü ve  kullanımı çok güzel. Göz pınarlarıma ellerimle uygulamayı daha çok seviyorum tabi ki sizler elmacık kemiğine uygularken açılı yelpaze gibi bir fırçayla  uygulaya bilirsiniz.The balm markası sadece gratislerde satılıyor.Gün içinde hiç bir şekilde uçma yapmıyor sanki cildinizle bütünleşiyor.Aşağıdada gördüğünüz gibi ürün baya bereketli.

Sanırım indirim döneminde 35 tl gibi bir fiyata almıştım indirimsiz fiyatını hatırlamıyorum.kalıcı güzel bir aydınlatıcı arayışındaysanız bi deneye bilirsiniz.


                                                       Hoşçakalın :)

6 yorum:

  1. Bu aydınlatıcıya bayılıyorum. Yüzümü özellikle yaz mevsiminde o kadar güzel gösteriyor ki.. Elmacık kemiklerim harika duruyor bunu kullandığımda..

    Saydığın tüm yerlere ben de uyguluyorum.. Ayrıca, göz kapağının tam ortasına da hafifçe parmağınla sürdüğümde, göz farım daha güzel görünüyor.. Tabi uygun renkte far kullandığımda sürüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok seviyorum ya harika bir aydinlatici gercekten far olarak bile oluyor cok islevli gercekten herseyde uyum sagliyor 😊

      Sil
    2. Aynen ya herşeyle uyumlu.. Bence bu yüzden bu parayı da hak ediyor

      Sil
  2. Alınası listimdə öz yerini tutdu. ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...